Saturday, December 11, 2010

روشن شدن ماجرای ع.آلت

توضیح مدیر وبلاگ (فریبرز): ایمیل زیر را دوست قدیمیم جمال دیشب برایم فرستاده. یه مقدار طولانیه ولی خیلی مهمه. فقط امیدوارم توی این ماجرا اتفاقی برایش نیفته.

سلام فریبرز جان. الان ساعت سه‌ی نیمه شبه و من به جای اینکه مانند بقیه‌ی مردم مشغول مالیدن و مالیده شدن باشم دارم این‌ها را برای تو می‌نویسم. شاید باورش سخت باشد ولی به سندی دست یافته‌ام که قسمتی از تاریخ انقلاب جنسی رو زیر و رو می‌کنه، حتی بعید نیست جنگ جنسی بین سران کشور اتفاق بیفته. همان طور که می‌دانی این روزها سخت مشغول تز دکترایم هستم. قسمتی از کارم مربوط می‌شود به ریشه‌یابی جریان‌های فعال جنسی پیش از انقلاب. دیروز بین قفسه‌های کتاب‌خانه‌ی دانشگاه تهران به دستنوشته‌های سرهنگ محمود مرادی تناسل (م.تناسل) ، دبیر حزب خلق رستاخیز تن برخوردم. برداشتم و با عطش شروع به خواندن کردم. در حالی که یک دستم به کتاب بود یک دستم به آلت به برگه‌ای تا شده رسیدم. برگه را بیرون کشیدم و با احتیاط باز کردم. آنچه در زیر آمده‌است بدون کم و کاست همان چیزیست که دیدم:


به برادرِ بزرگ، میم تناسل

مالنده‌ مرده است

بمال مرا

ای دوست

در شبی چنین به غایت سرد

که باد، به خانه‌ی آلتم می‌وزد

بمال مرا


دیشب به خواب

درختانی کهن دیده‌ام

که از شاخه‌هایشان

میوه‌هایی به شکل اندام یک دختر روییده بود

درین خزان ِ آلت‌های خفته

که آخرین برگ‌ها از شاخه‌های لرزان درختان تنومند شهوت فرو می‌افتند

بمال مرا


بمال مرا ای دوست

اما نه آنچنان

که بیدار کنی به یکباره

آلت هزاران سال خفته‌ی این خاک

اما نه آنچنان

که تحریک شود

آلت‌های بزرگ خدایان بی‌باک


بمال مرا

ای تن، ای اندام

ای حقیقت شهوت

بمال مرا

ای یار، ای آهیخته ترین آلت

فرقی نمی‌کند

به کنجی خاموش

یا در میان هیاهوی آنسوی میله‌ها

بمال مرا ...


فردا

با سپیده‌ی خورشید

برون خواهد شد از خاک

جوانه‌ی شهوت

ع.آلت


و برای تو فریبز جان لازم به توضیح نیست که سه روز بعد از اعلام پیروزی انقلاب جنسی ع.آلت به بهانه‌ی همکاری با دربار در طرح خنثی سازی جنسی توده ترور شد، آلتش رو بریدن و جلوی سگ‌ها انداختن و جنازه‌ش رو بدون آلت دفن کردن.

از طرف دیگه حتما به یاد داری که دو ماه قبل از انقلاب، شورشی توی زندان قزل صورت گرفت با رمز "مالنده‌ مرده است". که بعد از سرکوب اون شورش سرهنگ تناسل رو تیرباران کردن. آلت سرهنگ توی اون تیرباران به کلی نابود شد و چیزی ازش باقی نموند. حالا وقتی قطعات پازل رو کنار هم می‌چینم آلتم به شدت تحریک می‌شه. حالا می‌فهمم که ع.آلت کسی بوده که اخبار روابط جنسی دربار رو به بیرون مخابره می‌کرده...

باید چند روزی به جای امنی برم و شاید لازم باشه با چندتا از مقامات مذاکره کنم. بعد از رو شدن این سند شاید خیلی از احزاب دلشون بخواد خودشون رو مدعی آلت مظلوم ع.آلت نشون بدن.

قربان آلتت، جمال

7 comments:

الف.میم said...

فراموش نکنیم که همین جنابِ سرهنگ به اصطلاح تناسل چه نقشِ مهمی در کشتارِ جنسیِ بیست و دو سال پیش ایفا کردن. اون موقع فرمانده ی گردانِ سومِ «بیخ کن»بود و همین گردان بود که طی حمله ی وحشیانه ای که ساکنانِ منطقه ی «آلتالود»هنوز به خاطر دارن تعدادِ شصت و نه نفر از فدائیانِ جنسی رو بی آلت کرد و اموالِ جنسیِ اون ها رو به یغما برد. به نظرم این جور تقدس بخشیدن ها و سند ِتازه کشف کردن ها رو کسانی انجام می دن که بازمانده هایِ همون گردانِ کثیف هستن و تصمیم دارن از نمدِ آزادیِ جنسی کلاهی برایِ خودشون فراهم کنن. از فریبرزِ عزیز مدیرِ سایت توقعِ دقت و مراقبتِ بیش تری می ره. پایدار باشید

لیزا said...

واقعا عجیبه آقای الف.میم!! وقتی با شما خوابیدم به نظرم اومد شخص تحصیل کرده‌ای هستید. ولی گویا اشتباه می‌کردم.
کسانی که امروز این حرف‌ها رو در مورد مرحوم سرهنگ پیش می‌کشن همون‌هایی هستن که وقتی جهانکش خان رو از آلتش دار می‌زدن فقط ایستادن و نگاه کردن. شما تمام مجاهدت‌های جنسی سرهنگ رو فراموش می‌کنی و می‌چسبی به کشتار جنسی بیست و دو سال پیش؟!!! مثل اینکه شما یادت نمیاد ولی این فدائیان جنسی افرادی بودن با فعالیت‌های جنسی غیر طبیعی و اگه ولشون می‌کردی ممکن بود دیگه آلت سالمی توی کشور نمونه.

به هر حال برات متاسفم. در ضمن، آلت واقعن کوچیکی داری.

الف.میم said...

خیلی جالب ئه کسانی مدعیِ حمایت از انقلابِ جنسی می شن که خودشون بارها و بارها موقعِ همخوابگی با فریاد اعلام می کردن که از انقلابیون بی زارن و «امیدوارم آلتِ همه شون بشکنه»حالا چه طور شده این جور رنگ عوض کرده ن و اسمِ جهانکشخانِ فقید(که به حق پدرِ معنویِ همه ی جنسی گراها بود و در طولِ حیاتِ پرفرازونشیبش بسیاری از آزادی طلبان رو نجات داد و در آخر هم توسطِ یهودایی که همه خوب می دونن آبشخورش به کجا وصل بود لو داده شد)رو می برن. اگر ما اون روز بنابه شرایط و به خاطرِ فعالیت های ِمخفیانه ای که داشتیم نسبت به اعدامِ جهانکشخان اعتراضی نکردیم(و البته بعدها دیدین که چگونه عاملین و آمرینِ اون اعدامِ ضدِجنسی رو به سزایِ اعمالشون رسوندیم و از آلاتشون سالاد درست کردیم)شما چی که تو سایتِ جنسِ سوم علنن نوشتین که جهان بعد از جهانکشخان نفسی به راحتی خواهد کشید.
شما چی که در دورانِ پیش از انقلاب که نیاز به وحدتِ حشفه بیش از هروقتِ دیگه ای احساس می شد علمِ افتراق برافراشتید و گفتید دنیایِ جنسیِ ما از باقیِ مردم جداست؟ آیا در اون برهه از زمان حرکتِ شما چیزی جز آب به آسیابِ شهوت ستیزانِ بی مایه(امثالِ سرهنگ تناسل)نبود؟؟؟
دوستِ عزیز. مردمِ ما ممکن ئه آلتِ کوچکی داشته باشن. اما حافظه ی شهوانیِ قوی ای دارن و اعمالِ شما هیچ وقت از یادشون نخواهد رفت. همون طور که خدمتِ فدائیانِ جنسی رو فراموش نمی کنند خیانتِ شما و امثالِ شما رو هم از یاد نخواهند برد.
در انتهایِ کامنتتان به یادِ دورانِ گذشته که در اوجِ قدرت بودید دست به لجن پراکنی زده بودید که برایِ همه ی خوانندگان نحله ی جنسی تونو افشا می کنه. شما رو ارجاع می دم به صفحه ی پروفایلم در سایتِ
bestjensy.tk
که رنکینگِ جهانیِ آلتِ من در سالِ دوهزاروده چهار بوده و در میانِ سفیدپوستان یک بوده. این یعنی ماندگاری برایِ من و نابودی برایِ شما.

Anonymous said...

salam mikhastam harfaye aghaye aleph.mim ro taeed konam. dar zamineye alat ishan yeki az bozorgtarinha da dorane moaser hastan. chon nemikham rya beshe besoorate nashenes CM midam.
fariborz joooooon aksaye khodeto bishtar bezar be nazaram to ham az kesaei hasty ke bayad az alate bozorgy barkhordar bashy.

جاسم said...

الفمیم جان دمت گرم خوب جوابی بهش دادی حال کردم. ایول. من از جمله فن هایِ آلتِ تو تو سایتِ آلتفنز هستم. امیدوارم یه روز برسه که آلتم به بزرگی تو بشه

الف.میم said...

از لطفِ همه تون متشکرم

فرانک said...

قبل از هر چیز سلامی عرض می کنم خدمت فریبرز عزیز که امیدوارم در این هوای سرد، آلتش گرم باشه.
از همه ی خوانندگان ناجور دعوت می کنم یکبار دیگه کامنت های بالا رو بخونن.
حالا ازتون می خوام به زمان نگارش این کامنت ها توجه کنید. فکر می کنم برای کسایی که بویی از شهوت برده باشن خیلی چیزها مشخص شده باشه.
الف میم عزیز، اگر طول زمان ارضا شدنت هم به اندازه فاصله زمانی کامنت هات باشه باید بگم که شهوتت از یه کبوتر هم کمتره..

پاینده مالنده!