Tuesday, April 13, 2010

جواب

یک هفته به تولد بیست و هفت سالگیم مونده بود که با خودم گفتم دیگه بسه. دوستانم هم به خاطر این قضیه مدام مسخره‌م می‌کردن و به‌م می‌گفتن تازه‌بالغ ریقو. این بود که تصمیم گرفتم خودارضایی رو کنار بذارم. ولی همین‌طوری خشک و خالی خیلی مسخره بود و این حس به‌م دست نمی‌داد که اتفاق خاصی افتاده. قضیه رو با رضا پو.رنو در میون گذاشتم. گفت چند سال پیش وقتی خشایار می‌خواست همین کار رو بکنه، رفت از تک‌تک دخترهایی که به یادشون بود حلالیت طلبید. خوشبختانه لیست اون دخترها رو از قبل درست کرده بودم و مشکلی وجود نداشت. از رویا (همبازی بچگی) تا آنجلینا جولی (در فیلم گناه اصلی). رضا پو.رنو هم به‌م دلگرمی داد و گفت برای بازیگرهای خارجی لازم نیست از ایران خارج بشم، کافیه ای‌میلشون رو گیر بیارم و قضیه رو توضیح بدم. در لیست 573 نفری من نزدیک 400 بازیگر وجود داشت و بقیه هم از دوستان و آشناها بودند. غیر از یک نفر که اون هم خودم بودم و با خودم از این حرف‌ها نداشتم.

لیست رو گذاشتم جلوم و اول از همه اسم خودم رو خط زدم. حس خوبی داشت، انگار یه قدم پیش رفته بودم. رضا پو.رنو هم ای‌میل تمام بازیگرها رو گیر آورده بود و برای دوستان و آشناها هم دفتر تلفن خودم کفایت می‌کرد.

باورم نمی‌شد حلالیت‌خواستن از 572 نفر (که تازه یکیشون هم خودم بودم) بیشتر از سه ماه وقت بگیره. هر روز از شیش هفت نفر می‌خواستم رضایت بدن و خوشبختانه همه خوب برخورد می‌کردن. 572 نفر. بزرگترین پروژه‌ی تمام زندگیم بود، و یک نفر بیشتر تا تکمیلش فاصله نداشتم: آنجلینا جولی. از این می‌سوختم که هیچ علاقه‌ای به چهره و بدنش نداشتم و حالا باید این‌طوری دنبالش سگ‌دو می‌زدم. جوابی که به ای‌میلم داد خیلی خشک بود:

فریبرز عزیز،
به خاطر حقوق مؤلف من نمی‌توانم اجازه‌ی این حرکت را صادر کنم. این یک قضیه‌ی گسترده است و به عناصر مختلفی از جمله کارگردان ارتباط پیدا می‌کند.

با بهترین آرزوها،
آنجلینا جولی

No comments: